De meeste mensen doen het niet leuk als iemand een deadline legt op een project of vertelt hen om een ​​project op te starten op een bepaalde dag. Ze geloven dat ze al het werk hebben gedaan en als je het stoppen van de voortgang, moet je stoppen voor iemand anders. Het lijkt een groter probleem dan het werkelijk is.

Wanneer een tevreden werknemer ziet het werk is voltooid en ze hebben wat ze kwamen voor, dat maakt ze een goed gevoel over zichzelf. Ze weten dat ze deed al het werk, en ze hoeven niet het gevoel alsof ze krijgen kort veranderd door jou. Dat is gewoon de normale menselijke natuur.

Wanneer je in een persoonlijke relatie met uw klant, hoeft u niet nodig om iets verder te werken aan. In plaats daarvan moet je ze te koppelen en ze te laten zien dat u de zorg over hun tevredenheid. Hoe eerder je dat beseft, hoe beter uw relatie. Dat zal u geld besparen en maak uw klant gelukkiger.

Je moet niet het huren van een call center coach voor het enige doel van het helpen van u met uw strategie. U wilt een coach die u een eerlijke beoordeling van wat voor u werkt en wat niet zal geven te zien. Niet elke coach kan dat doen, maar als je voorzichtig bent, kunt u iemand die kan vinden.

Ik bedoel niet om te suggereren dat je je telefoon dienst te laten op de hele tijd. Ik adviseer niet het naar bed gaan 's nachts, thuiskomen om vier uur in de ochtend, en het controleren van uw telefoon. Ik stel voor dat je niet voortdurend zelf de nadruk over de problematiek van de slechte verkopers of overbelasting van informatie.

Zorg goed voor jezelf, zorg voor uw klanten, en word een goed mens in het algemeen. Immers, dat is wat de call center voor. Het is om je eruit te komen van je eigen manier.

.